Ο Ελληνοκουβανικός Σύνδεσμος Φιλίας και Αλληλεγγύης, συμμετείχε στο τριήμερο 12, 13 και 14 Ιουνίου στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του δήμου Χαϊδαρίου με αφορμή το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς και των πολιτιστικών τμημάτων του.
Μαζί με τα εκθέματα των τμημάτων παρουσιάστηκε και η έκθεση με θέμα «Η Κούβα και οι Διεθνείς Ιατρικές Μπριγάδες Χένρι Ρηβ: παράδειγμα διεθνιστικής αλληλεγγύης».
Ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος εξέφρασε με χαιρετισμό του, την αλληλεγγύη του προς το λαό της Κούβας.
Εκ μέρους του συνδέσμου μας παραβρέθηκε και απηύθυνε χαιρετισμό το μέλος του ΔΣ Ευάγγελος Δελατόλας.





